نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
همه چیز تکذیب شد

همه چیز تکذیب شد

مدیر برنامه های سیمونه زازا بازیکن جوان یوونتوس انتقال قرضی موکلش در ژانویه را غیرمحتمل شمرد و هرگونه شایعه در این رابطه را تکذیب کرد.

زازای جوان در تابستان امسال از ساسولو به بیانکونری ملحق شد. اما با وجود مهاجمینی مانند ماریو ماندژوکیچ، آلوارو موراتا و پائولو دیبالا بازی های کمی به او رسیده است. بر این اساس، شایعاتی مبنی بر خروج او از تیم در ژانویه به گوش می رسد، چرا که گفته می شود نرسیدن بازی به او شانس رسیدن به ترکیب تیم ملی ایتالیا برای رقابت های یورو 2016 را کم تر خواهد کرد.

کریستین مایفردی مدیر برنامه های زازا در این باره به توتومرکاتووب گفت:

" سیمونه بسیار آرام و خونسرد است، او در حال رشد کردن و بهبود عملکرد خود است. مشخصاً، برای بازی کردن در سطح کنونی و تطابق دادن خود با شرایط جدید، سختی های بیش تری پیش رو دارد."

" یووه متشکل از بازیکنان مهمی است و رقابت زیادی بر سر رسیدن به ترکیب اصلی تیم وجود دارد، اما زازا نیز با تمام وجود برای تیم بازی کرده است. وضعیت از ابتدا کاملا مشخص بود، او سخت تلاش می کند تا هر زمانی که به او فرصت داده شد بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارد و در نتیجه فرصت های بیش تری برای بازی کردن به او داده خواهد شد. در حال حاضر شرایط او مناسب است."

" سیمونه حتی در ماه اخیر موفق به گلزنی شده است. او از نظر روانی و فنی در حال پیشرفت است. او بازیکن بالغی است و امیدواریم که بتواند فرصت های بیش تری برای بازی کردن در یوونتوس به دست بیاورد و با عملکرد خود آنتونیو کنته را متقاعد کند تا وی را برای سفر به فرانسه به تیم ملی دعوت کند."

" ما به انتقال قرضی زازا در ژانویه فکر نمی کنیم. او در تورین خوشحال است و می خواهد همه ی چیزها را به یوونتوس بدهد، او آینده ی بانوی پیر است."

"انجمن مجازی هواداران باشگاه یوونتوس در ایران"


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: